gårdagen

igår som sagt så åkte jag inte till danderyd som jag skulle. det var amanda som fick mig tat stanna hemma. vilket jag inte ångrar alls. amanda kommer till balingsnäs & vi går ut med boy. vi möter först glim på moppe, victor & lillen som cyklar, malin & alexia som kommer på moppen men åker efter en stund , sen kommer emelie & philip. amanda lär min hund ett nytt trick, ''attack'' haha ! när vi är påväg hem blir vi bjudna hem till lollo. så när lämnat boy hemma går vi hem till lillen, han spelar dota & amanda försöker också. jag själv kollar på ugly betty^ när victor kommer så drar vi till lollo. victor & lillen cyklar. efter en stund fick vi skjus. till en början var det inte mycket folk där men det kom senare. det som va kul egentligen va fighten mellan en kompis & en annan. tillslut blev dom jag , eller egenligen dom alla där hatar, utslängda. dom mot alla lixom, alla skrek på dom att dom skulle dra. sen skulle jag följa med amanda till bussen , kom polisen dit. synd eftersom jag skulle tillbaka för det skulle bli rikgtigt box tydligen. men ändå tur att inte vara där då när dom kom. när jag kommer hem sitter jag vid datan ett tag, sen ringer calle, clas & jonte. vi snackar lite sen somnar jag . det va min fredag

gästboksinlägg
Postat av: sara

om det va hos louise i huddinge,så var jag också där

2007-09-01 @ 21:43:47
Postat av: mandy

japp louise i huddinge, hon bor i
balingsnäs

Postat av: Anonym

där va jag också

2007-09-03 @ 16:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback