happy day

innan det bär iväg till emelie, som bor över gatan, hinner jag skriva ett litet inlägg. jag ska få en moppe ! eller det är typ bestämt sen länge men det har gått så segt. idag sa jag att jag verkligen vill ha en nu & då gick vi in & kollade på några. så imorgon , eller så vare nästa lördag , kommer inte ihåg vilken av dom för blev så glad när pappa sa att vi skulle åka & kolla på några. calle sa att det kanske är bäst med en bättre begagnad för mej. hanhade ett bra argument & de va att jag skulle knappt vilja röra den för då skulle jag förstöra nått. så kanske är bra ändå. jag gick in & kollade & hittade en rätt så snygg för 6000kr. inte så farligt , eller? kortet ska jag ta så fort som möjligt. skulle bli jätteglad för tips om vart det är bäst att ta kortet :) nej nu måste jag gå & göra iordning mig sen gå. uppdaterar om min kväll senare . <3

gästboksinlägg
Postat av: Laura

www.mopedskolan.se
ffs!!!!:D

Postat av: Anonym

dom flesta nya är jättejätte konstoiga i börgan.jag skulle också köpt en begagnad

2007-09-29 @ 01:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback