jobbig vecka

nu kan jag stryka en sak från min att-göra-lista. mitt "månadens uppdrag" i no är äntligen klart! det handlar om varför man blir snurrig när man snurrar. finns hur mycket som helst man måste läsa för att ens förstå själv. men nu var iallafall det klart. nu har jag ett prov i hemkunskap, en muntlig presentation i engelska. kvar att göra tills på måndag. fast engelskan är ju klar men måste träna på den. i veckan har jag ytterligare ett till prov i fysik och tre läxor i tyska. den här veckan kommer jag bara vilja gå under marken och sova. men nu ikväll ska jag ialf ut med några. vet inte exakt vilka det blir men blir säkert kul. skulle till danderyd till calle flrst men han kunde inte denhär gången så hoppas får träffa honom nån dag i veckan istället. får jag se om jag uppdaterar senare ikväll eller imorgon, beroende på om jag sover hemma eller hos någon . puss så länge


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback