lördagen

finns så mycket jag jag skriva om gårdagen. men inte mycket jag kan skriva här av vissa anledningar. jag skulle ut med mikkis,laura,sandra,yeison mm. jag möter mikkis vid bussen sen möter vi dom andra i centrum. där möter vi saga,alice,hanna & några andra som skulle på nån fest. sara & hanna ringer & säger att det är något i tumba. så det står emellan en fest i hudd eller i tumba. det blir tumba. när vi är där möter vi hanna,sara,jassan&sara.sen möter vi killarna som sa att det skulle va något . vi till nån skola eller nått sånt. det började jättetråkigt för ingenting hände så vi va påväg att dra hem igen. men det blev kul lite senare men mikkis,sandra & yeison drog hem till hudd igen men jag stanade kvar av nån anledning. när jag ska dra så vet jag inte hur jag kommer till tågstationen igen så får skjus av nån. när jag kommer till centrum igen möter jag dom som lämnade mig & vi åker bussen hem . låter kasnke inte som en rolig lördag, men kan tyvärr inte berätta alla detaljer som va det roliga .


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback