mean girls

idag har min dag varit ganska tårfylld. detaljer behöver vi inte gå in på. när jag kom hem så bakade jag chokladmuffins & kladdkaka  muuums !  så nu för en stund sen när jag skulle sätta på fyran & kolla på idol, ser jag att det rä mean girls på teve ! hahah, jag kommer så väl ihåg när jag, emelie & linnea kollade på den hela tiden typ & va som dom ett tag XD hahah, vi skulle ha en maskread. nu ska jag kolla klart på den, sen ska jag nog gå & lägga mig så jag kommer upp imorgon. godnatt <3


gästboksinlägg
Postat av: Glitterk0rn

fyfan vad kul det var:D haha jag var karen du var gretchen och emelie regina xD haha
lööv yaa <3<3

2007-09-14 @ 22:41:58
Postat av: muuckis

linnea : haha jag vet det va ju sjukt länge sen, men kommer ihåg det så väl . vi skulle ju ha halloween fest som dom & allt ! XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback