nära-döden-upplevelse

idag vaknade jag av ett monster i mitt rum, alltså min syrra som står i mitt rum & letar kläder. klockan var ungefär nio, dum som jag är så går jag upp & duschar. klockan elva är jag fit for fight & väntar på att calle ska ringa :) jag skulle vara med honom, clas & jonte. men dom segar ju, så kommer inte iväg förrän kvart i ett bussen. när jag kommer till stan börjar jag att köpa en ny hårspray, sen möter jag calle på plattan. jag berättar om alla roligheter från igår medans vi väntar på sniglarna. när dom kommer ska dom uträtta några affärer, sen åker jag & calle från cantralen till danderyd med moppe. höll på att dö minst sjuttioelva gånger. kanske låter överdrivet, men åk med honom bland bilar, cyklar & gående personer, så förstår ni nog vad jag menar XD speciellt när han ska åka som en jävla dåre bland gupp & svängar. det va en gubbe som cykla, calle körde nästan på honom & han fick typ damp & cyklar efter som en idiot, asså han såg helt crazy ut ! haha det tyckte jag va lite kul. när vi kommer hem till honom sitter vi vid datan & kollar på rush hour tre & nån annan konstig film. när jag inte märkte tog kan min mobil & skickade sms till nån eller några, så om nån har fått nått konstigt sms från mig så ere inte jag (a) det va en kort sammanfatting av en rolig dag med nära-döden-upplevelser ;)  speciellt kul var det att träffa calle, som jag inte gjort på typ hundra år.

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback