old pics

just nu håller jag på att skicka bilder till amanda eftersom hennes data har krashat (stavas det så?) .nyss gick jag igenom alla gammla dok & hittade jättemånga roliga bilder som ger minnen. en bild fastnade jag för, en bild på min syrra när hon va mindre. grymt snygg tycker jag. lägger också in en bild på oss två när jag har mina sjukt fula glasögon. men den bjuder jag på :)

 

gästboksinlägg
Postat av: Anonym

den första bilden ser ut som en bild ur en tidning. snygg!

2007-09-26 @ 13:24:12
Postat av: Anonym

ruggiga hetingar!!!

2007-09-26 @ 19:24:00
Postat av: Madde

mikis , seriöst ! ta bort bildrna på mej :O vi vet att jag var ful när jag var liten så jaa !

Postat av: muuckis

anonym : haha självklart ^
madde : troru det själv ;) ta bort bilden på mig i din blogg så kanske, inte

2007-09-28 @ 13:19:17
URL: http://mikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback