OORGAAASM !

hahah, jag måste berätta om en helt sjuk grejj som hände på grönan igår. jag, madde & fredde åker extreme, men sitter på olika 'armar' eller vad det heter (a) brevid mig sitter en kille på kanske typ 23år. när det går som snabbast sitter han & skriker ''JAA KOM IGEN KOM IGEN , OORGAAASM ! '' jag ba wtf!? & sitter där & asgarvar. han tror ju då antagligen att det är för jag tycker extreme är så rolig. för sen när vi ska gå ut, hör jag att han säger ''hörde du tjejen brevid mig, värsta hysterisk'' assåw det va nog det värsta nånsin, vad tror han alla tyckte om honom egentligen ? ^

gästboksinlägg
Postat av: Anonym

HAHAHAH vilken normal snubbe! han kanske satt och runkade XD

2007-09-03 @ 22:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback