rekomenderar

på söndag kommer en film som kanske inte är den bästa jag sett, men den väcker minnen, 50 first dates. jag & glim kollade på den flera gånger. vet inte varför. men därför förknippar jag den till honom på något sätt. denhandlar om Henry som har svårt att binda sig & typ playar runt. men när han möter Lucy blir det typ kärlek i första ögonkastet. han möter henne på samma plats nästa dag, men märker då att hon kommer inte ihåg honom. hon kommer inte ihåg deras pratstund dagen innan. då får han veta att lucy har varit med i en bilolycka och förlotat närminnet. så ett förhållande med henne skulle inte bli så lyckat. varje dag gjorde hon samma saker, varje dag var som en repris. åren gick, medans lucy levde på samma dag. men henry vill inte ge sig & kommer på en massa påhitt för att hon ska komma ihåg honom. tillslut lyckas han.
en jättegullig film tycker jag. den är rolig samtidigt romantisk. jag brukar inte vara mycket för romantiska filmer, men denhär är faktiskt bra tycker jag. filmer går på 3an på söndag kl 21.00


gästboksinlägg
Postat av: Madde

hha , den är jue as bra:D

Postat av: Sandra

den där är verkligen bra :D

2007-09-28 @ 15:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback