1a april

ni som inte har blogg eller vetat om det så har blogg.se inte funkat att logga in på, därför ingen uppdatering. hade faktiskt behövt det lite i lördags när jag hade saker jag ville skriva om , men självklart glömt nu.

anyway, nu funkar det iallafall igen. idag är det första april, inte bara en dag där man luras. utan även Jens fyller 17, grattis baby :) och får inte glömma Lauras mamma som också fyller, grattis grattis :)
mitt första lureri blev 00.01 inatt, en för dålig sak för att nämna men vissa gick faktiskt på det haha. har ni lurat något ? hur gick det ?


gästboksinlägg
Postat av: sas

haha jag blev drabbad ^^ satt med brillorna framför playahead och trodde att jag skulle hitta den där jävla länken XD och så blev jag ett skämt som gick ut till alla ;P

Postat av: Laura

hihi så sööt att nämna min mama!!

2008-04-05 @ 19:34:27
URL: http://typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback