9e april

är man blåst eller är man blåst, jag kan inte klockan. vaknar för ett tag sen , alltid för tidigt så ingen hinner in och väcka mig, aldrig vanligtvis men alltid när jag fyller år en nån konstig anledning. tror att klockan är halv 8 så skuttar upp, sätter på datan och märker att klockan är bara halv 7. jag som kände mig så bortglömd haha, skulle inte upp förrens om en timma minst.
då behöver jag inte stessa nånstans. skönt eftersom jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig.

lägger upp en bild från igår, alla moppar, eller dom flesta, är enbart 9orna. för att vara min lilla skola är det många moppar, fick inte ens plats så stårr en bit ut och två står längre bort tillochmed. totalt kaos på MC parkeringen när 9orna ska iväg och simma.



ha en jättebra dag ! /m

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback