ghost

ska alldeles strax lägga ifrån mig datan, men först måste jag bara skriva om en sak osm hände nyss. jag står i badrummet och borstar tänderna, ska precis spotta så ser jag i ögonvrån att någon går utanför dörren. jag vet att vid den här tiden sover till största delen av min familj, isånnafall skulle det vara pappa som va uppe men han har inga vita kläder på sig. hon/han/det/den går bara förbi, jag kollar ut för att se vem det va och ingen va där. asså jag  har hört från min storasyster att hon har sett typ en liten flicka i vitt nattlinne gå i trappan, tänkt att det är ju bara ett skämt. visst så överdriver hon självklart men nu när jag såg något vitt gå där blir jag bara mer rädd.

efter min morfar dog har jag börjat trott på spöken, varför vet jag inte. tror jag i början ville ha en anledning att tro han fortfarande var kvar här. och det har nu hållt i sig. men nu är jag rejällt uppskrämd. måste ringa och faktiskt väcka någon om jag behöver, offret blir nog calle, om jag inte hinner somna före, känner att ögonen bara vill stängas.

tror ni på spöken? /m


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback