godmorgon , äntligen fredag

vad gör jag uppe nu , klockan är halv 6? det har jag faktiskt inget svar på. jag hade inte ens nån väckarklocka eftersom mobilen ligger nånstans förutom mitt rum. närjag tänker efter nu är det nog huvudvärken som fortfarande är lite kvar,över ögonen sitter den nu, rätt så irriterande.
om jag ska leka metrolog ser det ut att bli sol med lite moln. som ni märker har jag ganska tråkigt och vet inte riktigt vad jag ska skriva om heller, vädret var det första jag kom på.

idag iallafall är det ju äntligen fredag, den här veckan har gått sjukt snabbt. fredagar är väldigt onödiga för mig, har ingen lektion där jag riktigt lär mig nånting. eller jo, NO, men det är ju en. annars är det bara klassråd, elevens val och livskunskap där vi näst intill inte gör nånting. mamma ville att jag skulle stanna hemma idag för att vila men ska för en gångs skull vara lite aktiv på klassrådet och ta upp lite saker gällande våran bal och klassresa. det har kommit förslag om bodaborg till klassen. alla klagar men har ändå inga andra förslag så det ser ut att bli det förslaget (?) någon som har varit där?


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback