ha en bra kväll !

jag åkte till centrum för att handla smink men blev lite fler basic grejjer. solbrillor, leggins, 2 mascaror, foundation och puder. solglajjorna var ett nöd-köp eftersom mina ögon rann som bara den, pollentider nu.
nu ska jag städa klart rummet, fixa mig och åka ner till centrum med emelie för att inhandla det sista inför kvällens händelser och möta jens och hans kompisar. hoppas på en sjukt rolig kväll.

förresten, måste bara berätta om hur mycket jag hatar mini svenne fjortisar som leker turrar. idag när jag va i hagsätra kommer det fram en sån och ba "du är fett het, kan jag få ditt nummer?" jag ba nej ? så gick han. sen kommer hns kompisar en efter en och frågar. typ 11 åringar som trodde jag va 19. haha, ska jag bli smickrad eller bara äcklad.

vi ses i dimman , /m


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback