hela helgen samlad

fredag
på kvällen, då allt händer. jag möter jens, dogge, tommy och bragge i centrum för att sen åka vidare till balingsnäs och gå till mörtsjön med brudarna. vägen dit blir väldigt plågsam, killarna klagar, liite dålig kondis där va ;)
om ni undrar varför vi är i skogen vid en sjö, har jag inget svar på det direkt, men vi skulle iallafall fira mig. det va riktigt kallt, hände en del saker och hemvägen var hemsk ! men vid sammanfattningen hade jag kul. så tack för den kvällen !
den natten sov jens och även dogge hos mig.

lördag
jens väcker mig 8 (?) och sen dogge, stackars oss, hah. vi är hemma hos mig ett tag sen till stan med tommy och sebbe. snurrade runt där lite och åkte hem igen. hjälpte mami att baka och bakade själv chokladmuffins tills idag. meningen att det skulle bli en utgång men regnet, humöret och brist på energi gjorde det lite omöjligt. så stannade hemma med syster och kollade film och svullade oss lite.

söndag
idag kom släkten, eller rättare sagt dom som kunde. min farbror med familj och faster med sambo, låter som en engagerad släkt  ellerhur. menmen, fick pressentkort på åhlens och pengar som aldrig sitter fel. känns lite som min mage kommer explodera, har ätit för säkert en vecka. eftersom jag inte äter så mycket vanligtvis så blir det som en hel veckas måltider. när mamma bakar blir det alltid gott, och mycket!

det va min helg än så länge, ska se vad jag hittar på ikväll ! /m

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback