helt slut

att en födelsedag kan vara så stressig visste jag inte. nej men jag har haft jättekul idag, men gud så stressigt. stressa för att hinna till skolan - stressa i skolan med prov och klänning - stressa till tumba , för att vara med jens ett tag - stressa som en galning till buss och tåg, hann precis med båda - stressa hem - äta snabbt - ut igen - och här sitter jag nu.
men jag har haft en lyckad dag, det som räknas, right . vad jag har fått idag är moppen, övningkörningssaker, money och money. och det av familjen, mer blir det i helgen när släkten och sånt kommer.

nu har jag väldigt stor lust att bara krypa nder täcket och sova, mår inte heller så värst bra. om det är alla bullar, jordgubbar och sånt eller att jag börjar bli sjuk. antaligen det första, mammas hembakat is the shit!

sov så gott /m


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback