kvällsplanerna

jag har börjar fundera på att byta blogg, eller rättare sagt enbart byta namnet så kommer inte byta från blogg.se. mikis.blogg.se har jag haft hur länge som helst, tror det va i 6an som jag skaffade den fast började skriva för kanske 1, 5 år sen. men det återstår att se hur det blir.

kom förresten precis hem från en riktig flummig dag i skolan. dagens bästa var nog jag och max som leker stureplan, höhö. så vi roar oss i balingsnäs. som jag alltid nämner så är fredagar i skolan såå onödiga. men kul kommer det bli ikväll. det hoppas jag iallafall. detaljer kan jag dock inte säga. men planeringen ser ut ungefär såhär:
snart ska jag iväg och köpa nytt smink , efter det ska jag till jens ett tag för att sen åka iväg igen med eller utan dom vet jag inte, fixa lite grejjer. ikväll ska vi ut, typ fira mig lite. eller undefär såhär lät konversationen. jag: "är det här mitt firar----?" sandra: "det kan vi ju avgöra sen om det vart kul eller inte" ,haha. så om det blev så eller inte vet den som lever imorgon.

kanske hinner skriva lite sen, annars hörs vi imorgn . /m

gästboksinlägg
Postat av: sass

Eftersom gårdagen blev rolig så blev det ditt födelsedagskalas :D fast vi glömde ju sjunga :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback