migrän

imorse kunde jag knappt öppna ögonen, hade en sån huvudvärk. hade inte ens ork att ta upp mobilen och smsa linnea och emelie att dom inte behövde komma till mig eftersom jag inte skulle gå idag. mamma har sagt det förut men nu börjar jag också tro jag fått hennes migrän. symtomen som illamående, kan varken höra ljud eller se ljus säger hon stämmer in på det. har inga piller starka nog mot det så har knaprat i mig 8 alvedon idag. så just nu kännns hela jag borta nästan.

att ha ont i huvet betyder att man sover hela tiden, vilket jag gjort. jag vaknar för nån timma sen och har 10 sms som frågar vart jag är och varför jag inte svarar av olika personer. den ända som visste jag inte skulle gå idag va en av lärarna som pappa ringde.

imorgon ska jag gå, huvudvärk är ju inget man direkt behöver vara hemma dagen efter för, om man inte har det fortfarande såklart. men så kommer dte nog inte vara.

ska kolla klart dirty sexy money nu, ciao


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback