sön-mån

hann inte blogga igår, eller kunde rättare sagt inte eftersom mitt internet var helt knas. hur som helst så hann jag till andra halvleken igår, huddinge - tumba. huddinge ledde stort men tumba kom igen lite efter ett tag, till slut vann självklart huddinge så jag kunde stolt huddingebo gå utanför dörrarna och vara grymt mallig eftersom alla sa tumba skulle vinna. efter matchen drog vi till tommy och dom lana typ. nog om igår, hade iallafall inget internet.

idag då , vi hade musikprov, gick sodär. måndagar går alltid så snabbt eftersom vi har så få lektioner, men dock längre. på hemkunskapen gjorde vi olika pajjer, min grupp äppel . guud så god den va, första gången jag åt på några dagar också. mums!
efter skolan skulle jag till jens men har tappat busskortet och hittar inte med moppen så blev inte så idag.

uppdaterar senare , <3


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback