sooooool

idag är jag på bra humör, väldigt trött men ack så glad jag är. trötthet har blivit en del av min livsstil så känns naturligt att vara det för mig, sorligt det låter. anledningarna kan vara att det äntligen soppar gatorna vilket för mig är ett tecken på att sommarn är påväg som jag saaknar, eller kanske att ett av proven på min födelsedag är uppskjutet, eller att moppen kommer på fredag, eller att jag fyller år om exakt en vecka? eller så är jag bara glad för ingenting, som hon på russinpaketet, haha.

mitt humör, och såklart musik, fick mig att överleva denna dag. onsdagar är alltid så jobbiga när vi har för långa lektioner, 80 minuter svenska tillexempel, föör långt. fick iallafall lite pli på hur min klänning kommer se ut nu, när äntligen läraren va där. bara suttit i tre lektioner i rad, fattar ingenting av min beskrivning. det va om dagen . ikväll ska jag iväg av en anledning - bråk. haha , kan berätta mer om det senare, om det blir kul iofs. ska hoppa in i duschen snabbt så jag blir klar, laater


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback