trötter

Yeey , äntligen en kväll jag förhoppningsvis kommer somna inna 12 slaget, anledningen är engelska nationella proven, x2 , imorgon. självfallet har jag rustat upp med godis och dricka, ett måste vid sånnhär tillfällen. är inte nervös alls faktiskt, om jag blir det kommer det nog imogon. fick förresten jättebra på utvecklingssamtalet, kändes som hon ville coacha mig nu, förut va det bara att klaga på det hon tyckte va dåligt. anyway så sa hon att på nationella övningarna så fick jag väldigt bra resultat så har ingen anledning att vara orolig för imorgon, det hjälpte min nervositet kan jag säga.

just nu är jag inte så värst trött eftersom jag sovit i ca 4-5 timmar nu på eftermiddagen och kvällen. det borde jag inte göra, blir så pigg när jag borde sova. men jag kunde knappt hålla ögonen öppna. så när jag vaknade, vid 10 typ, skjussade snälla pappa mig och handlade godis tills imorgon.

hinner jag inte skriva imorgon bitti, vilket är ganska troligt inte hinner - måste komma i tid kl 8, en utmaning i sig. om jag inte hinner säger jag lycka till alla som har nationella imorgon! 

natti /m


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback