alla hjärtans dag är för alla

nu har klockan passerat tolv och det är alla hjärtans dag. weey tänker vissa och andra tänker som jag , att den här dagen kan försvinna. visst tycker jag det är gulligt när man har någon men har någon tänkt på dom som inte har någon? haha i don't think so. nej men jag ska inte deppa ihop som jag har läst på några bloggar att många kommer göra. varför sitta hemma och deppa för man inte har någon och istället ha lite kul och kanske hitta någon på vägen. den tänker iallafall jag köra på. aldrig att jag sitter inne bara för jag inte har någon , för en gångs skull kan väl min alla hjärtans dag bli lite rolig. om vi tar förra året tillexempel så låg jag hemma och hade kräksjukan. jummie , hoppas det inte va någon som äter när dom läser min blogg, kan bli väldigt otrevligt vid vissa tillfällen. det enda possitiva då va såklart att min dåvarande pojkvän glim kom hem till mig...
men imorgon , idag menar jag ska jag hem till laura med några och vi ska baka i think. en till sak , att man har någon behöver ju inte betyda en pojkvän eller flickvän . jag har tillexempel mina vänner. brudsen , ni är mina valentines idag .

hoppas alla får en jättebra alla hjärtans dag , med eller utan partner kan man alltid ha kul ! remember that .
många pussar och kramar från mig


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback