andra nationella provet

det andra nationella provet i svenska avklarat. skrev nummer 3 har jag för mig , en krönika om stress var det iallafall. satt säkert i en timma och bara tänkte. först tog jag 1an men det blev till 3an när jag skrev så fick bli så. men jag är rätt så nöjd med resultatet vilket jag verkligen inte trodde i blörjan eller när vi övat på lektionerna, då gick det inte alls. satt hela 3 timmar och fick stressa i slutet. efter hade vi lunch i typ 2 timmar, om inte mer (?) så vi åt först sen skulle laura äta på gula kiosken så dit gick vi. vi kom tillbaka och det va fortfarande typ en timma kvar. fick ett sms jag tog väldigt hårt så va lite nere , medans åt alla upp mitt godis. tack^
 vi hade bild och idrott , väldigt onödigt när vi kunde slutat efter provet lika gärna. lyyyx dom som fick göra det !


gästboksinlägg
Postat av: Anonym

det var faktiskt nummer 4 , stress va ;)
hoppas det gick bra .

2008-02-07 @ 17:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback