bestiger vulkaner

sa sitter han har idag igen. den har gangen pa en data vars internet kranglar, vilket far mig att kanna mig som hemma. jag maste erkanna att jag langtar hem, inte sa att jag inte kan vara borta men jag saknar alla hemma. liksom det ar lov igen och jag ar borta. hander sakert jattemycket roligt hemma.
men man far val gora det basta av situationen. idag besteg vi ett annat berg, fast ett lite annorlunda berg. vulkanen Etna. bilvagen steg sig bara 2000m av de 3400meter hoga berget. nar man kom en bit upp var det helt dott, bara svarta trad , jord och hus. kandes som en skrackfilm att aka dar haha. vi akte sa hogt upp snon kom sen vande vi, da sag man anda ingenting eftersom det va sa mork dimma. det ar tydligen ett halvar sen Etna hade utbrott senast darfor kandes det laskigt att det kanske hander nar som helst nar man ar dar uppe.
ja .. det ar vad som har hant idag. ska kolla lite adra saker innan ali madde och jag gar vidare till cafet. ciaao

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback