ciao sverige

klockan är hux flux halv 3 och förstår inte vart tiden runnit iväg någonstans. frågan om jag har packat ner allt har jag inget svar på, mitt handbagage är inte klart än men gör jag på nån minut. men för att få en timmas sömn sodär så hade jag tänkt att fixa det sista sen sova alldeles strax.
för er som inte redan vet så åker jag till italien , eller närmare bestämt sicilien inatt / imorgon bitti. är borta en vecka så kommer hem den 3e. har varken mobil eller internet om det inte finns internet där vilket jag inte vet.
hoppas alla får ett jättebra sportlov , ha kul ! det är det loven är till för. jag kommer bara vila upp batterierna och göra lite skolarbeten så det blir klart, annars vet jag hur det blir; stressar sista dagen för att hinna klart.
vet inte hur kul jag kommer ha , mitt humör är inte på topp av olika orsaker.

nu babblar jag bara massa , så ska avsluta. ha ett superduper roligt lov så hörs och ses vi om en vecka ! pussar

image720

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback