datanord or what

haha , sa sitter jag har igen. idag ar orsaken att det ar monligt och faktiskt ganska kyligt ute. vi hade ingen lust att sitta inne sa vi gick ut forst till glassbaren och at varldens godaste bananasplit. eftersom allt och alla har verkar ha siesta sa gick vi runt tills saker och ting oppnade igen. vi gick in till tatueringsstudion har brevid och ali bestallde tid. han ska skriva nanting pa halsen. jag vill ocksa tatuera mig! fast det far jag ju saklart inte sa langtar verkligen tills jag fyller 18.
idag lar vi sitta har eftersom det inte finns mycket att gora nar det inte ar sol.
ciaaaooo bejbs


gästboksinlägg
Postat av: alice

När kommer du hem? :D:D

Postat av: muuckis

alice : monday (:

2008-03-01 @ 19:48:36
URL: http://mikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback