drömmer mig till thai

nu blåser det rejält ute, jag som har mitt rum på översta våningen (3e) hör hur taket låter ,tycker inte omdet ljudet . hur som helst så tar alla dåliga dagar slut som tur är , idag har inte varit någon vidare dag. har inte haft något att göra eftersom jag är sjuk . men känner mig som sagt bättre så ska försöka sova bort resten.
fick förresten veta idag att papi fått mejl från en som skötte villagen vi bodde i och en av mäklarna som också bodde i samma som vi , att det var så tyst och tråkigt när vi inte är där. haha , att det är tyst , ska man ta det bra eller dåligt? men jag saknar iallafall thailand hur mycket som helst. kollar alla bilder och önskar tiden går fortare så vi åker snart igen.
imorgon väntar en ny dag , godnatt .

image707

bild, den första i högen;  jag och en av mopparna


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback