en välbehövlig god natts sömn på g

klockan är too late ikväll igen. men jag har faktiskt finslipat på rummet. hade ändå inte kunnat sova i min säng eftersom jag lägger allt på sängen som jag sen ska städa undan. på så vis måste jag städa upp allting innan jag kan somna, om jag inte vill slänga ner allt pp golvet igen och börja från början imorgon.
men dte är såå varmt i mitt rum nu, hela husen är för varmt jag smälter bort. öppnar jag fönstret kommer jag förmodligen vakna inatt eller imorse och inte vilja gå upp för det är för kallt.

något jag måste göra någon dag är att sortera min garderob som för tillfället är överfull , fick trycka in det sista. ändå så tycker jag inte min garderob är så liten?
en bra sak med städning är att jag fick fler kuddar till min redan kuddfyllda säng, som kallar på mig att jag ska gå och lägga mig. godnatt


gästboksinlägg
Postat av: mandy

thanks ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback