everybody love mondays

så va den värsta dagen på veckan över. såklart försover jag mig , varför skulle jag inte? det är en av mina morgonritualer nu för tiden. fast imorse kunde jag skylla på att jag va uppe till halv 3 och pluggade till hemkunskapen idag, som förresten gick bra. vi fick som vanligt smoothie vid prov. gud vad jag älskar den !
hela dagen har engelskalärarenes barn varit i skolan så det har varit barn film efter barnfilm som inprincip hela klassen suttit fastklistrade framför . haha. svampbob , superhjälparna och madagaskar är några av dom.

efter skolan somnade jag ett tag och har inte gjort mycket alls tills mikkis frågade om vi skulle ut och gå. jag tackade och bockade såklart . va en trevlig prommenad :)
det var allt om min dag , tjohoo


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback