gårdagen

om vi säger såhär, det va inte bara en person som blev sur på mig igår. men jag ville inte bara ha en vanlig hemmakväll, så svårt att förstå?
anyway , jag åkte still stan och älvsjö för att träffa en kompis. senare var vi hos sandra. mix, amanda, sandra, fredrik, mackan och alexander var redan där. det första dom gör är att utnyttja mina pengar för att hyra film haha. vi hyrde nån film som verkade kul men va inte det, kommer inte ens ihåg vad den hette. vi gick ut och runt i c,lämnade av amanda mix och alexander på vägen till sandra igen. andre kom och vi gick till sandra för att sjunga singstar, men blev inget singstar. jag och fredrik blev hämtade av pappa. var inte den kvällen jag föreställt mig men det verkar det ändå aldrig bli. hade iallafall kul ,


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback