helgen

man brukar säga förlåt för dålig uppdatering blablabla , men jag säger förlåt för ingen uppdatering alls på några dagar. har varken haft ork eller tid egentligen. men här kommer snabbt vad som hänt dom senaste dagarna av mitt  liv.
fredagen va som en vanlig fredag ska vara i skolan , alltså helt onödig. på kvällen spenderar vi mest åt att vänta och åka buss och tåg. först till patricia sen johan.
igår var det lördag och vaknade runt halv 4 eftersom jag kom hem vid 3 nångång dagen innan. hade inte lång tid på att fixa mig, skulle på en grekisk resturang på söder för att fira min moster. av oss fick hon en resa till grekland. senare kom vi hem alldeles för sent, synd för hann inte träffa A.
idag har det varit söndag hela dagen och har bara packat och städat. min mobil verkar vara pajj , eller får inte alla sms som tydligen skickas så om jag inte har svarat på någons sms är det därför. aa , jag har bara packat eller är inte klar men så är det alltid med mig och packning..


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback