kärlekens dag

försov mig imorse , kvart i 8 klev jag upp ur sängen. bara för att det är alla hjärtans dag tog jag mig själv tid och tänkte verkligen inte stressa till skolan. så gick tills nästan lektion. det som märktes att de va alla hjärtans dag va matsalen och roser hit & dit. va ändå en ganska chilldag. våran so/svenska lärare va inte där så två lektioner utan lärare. på idrotten också en vikarie som va för sträng och gjorde inga roliga lekar. men vi va så duktiga att vi fick en belöning , att spela fotboll (?) ingen ville spela det , ojj vilken belöning det blev .
sen hände det massor annat skojj idag , har skrattat mig igenom dagen.

efter skolan åkte jag, amanda, emelie och laura hem till laura. vi myste med bland annat varm choklad och massor mumsigheter. vi bakade små hjärtformade kladdkakor som vi skulle skriva på med glassyr men emelie blev hämtad så åkte med innan det blev klart ...
bilder lägger jag in när jag fått från amanda . som ni märker har jag inte haft något att klaga på idag ,en lyckad dag helt enkelt ! hur har eran dag varit ? <3


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback