måndagar är roliga ..

vet ni hur man är säker på att jag kommit in i svensk tidszon? jo jag försover mig. det gjorde jag imorse, vaknade klockan sju och fick turbosminka mig. men måste säga att en ny mascara jag köpte i helgen va bättre än vad jag trodde, intense XXL extreme black från maybelline. den funkade bra på mig och rekomenderas.
i skolan gjorde jag tre prov, eller snarare två prov och ett läxförhör men va som ett prov. matten missade jag när jag va sjuk och samma med historan. no:n va det värsta jag nåsin gjort tror jag , gick inte bra alls. matten blir ett G max. men historian kändes förvånandsvärt bra men ska inte säga att jag tror jag får högt betyg för då blir det aldrig så, men håller tummarna.
hade hemkunskap där det gäller att smöra nu, det funkar rätt så bra. bara jag skriver minst VG på läxförhör och på inlämningsuppgiften så blir det MVG. hur det går ihop fattar jag inte men enligt henne så ska det vara så. så i hemkunskapen kommer jag satsa järnet.

efter skolan åker jag emelie och linnea till centrum och handlar godis, cola och energidryck. vi har nationella prov i svenska imorgon i en och en halv timma tror jag det va. på torsdag kommer 3timmars passet. ikväll blir det sova tidigt , kanske 9-10 bör räcka. måste gömma allt godis också så jag inte äter upp allt.

det här kommer bli en sjukt jobbig vecka / M


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback