peela , sola , träna

vet ni vad som skulle vara så skönt just nu? många saker när man tänkte efter men saken jag tänker på är peeling. har lust att någon dag peela bort all död hud och sen börja sola. skulle ju bli helt vit igen när dom gammla hudcellerna är borta. på något sätt känner jag mig fräschare när min kropp är brun och fin. appropå fin ska jag också börja träna. imorgon om pappa kunde ska vi åka och köpa gymkort, wiie. äntligen ska det bli av. ett av mina nyårslöften också ju .


gästboksinlägg
Postat av: Anonym

mh? vart har du tänkt köpa gymkort du är väl inte 16 ?!:P

2008-02-13 @ 14:55:23
Postat av: michela

anonym : nej det är jag faktiskt inte , men är om några månader . på vissa gym går det att köpa året man blir 16 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback