plugga plugga plugga

tagit en paus från pluggningen för att kolla på one three hills. går inte så bra med matten eftersom jag fattar nästan ingenting och jag blandar ihop uträkningarna. så frustrerande ! dessutom påminde amanda mig om no läxförhöret imorgon. jo tjena det kommer gå bra då jag bara haft en eller två lektioner med kapitlet. jag har inte kunnat få in allting på det dessutom skulle jag få papper av läraren men kommenteraen "vi tar det på nästa lektion" är lite uttjatad med den läraren. tror faktiskt det är speciellt för mig , hon tycker helt enkelt inte om mig. jag kommer floppa helt imorgon.
matteprovet får vi hoppas gå lite smidigare ändå. om jag bara kunde ha något till bildminne hade allting gått vägen.
matteboken väntar

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback