så de så !

har varit väldigt dålig uppdatering idag, märker jag nu. jag vaknade jättesent idag igen, halv 2. sen har det inte hänt så mycket mer. har varit väldigt seg hela dagen men lyckats städa mitt rum halvklart och fixat med min gymnasieintagning.
det jag är mest nöjd med idag är att jag lyckats, eller förmodligen lyckats porta minderåriga från en clubfest som kommer snart. säger inte vilken för det spelar ingen roll, är man för liten ska man inte gå dit. det förstör bara för dom som får att fjortisar i miniformat kommer in.


gästboksinlägg
Postat av: mandy

svar: jooooo så jäkla snygg !

Postat av: mathi

mys med chilldag :)

2008-02-10 @ 21:38:04
URL: http://thildatarandi.blogg.se
Postat av: Anonym

fan vad taskigt att göra så mot alla som vill komma in !

2008-02-10 @ 22:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback