så trött just nu

så nu har man vaknat , godmorgon eller vad man ska säga.

jag va som sagt på SBN igår med brudarna. amanda, linnea, linda, patricia, malin, alexia, lina och linda. kan börja med allt dåligt , vilket mycket va enligt mig. när vi kommer dit vid 8 är vi nästan först , vid 9 kommer alla vakter och ska göra om kön så jag och alexia kommer nästan sist medans dom andra kommer före. så vi står där i ytterligare en timma. det va alldeles för mycket folk så alla puttades och trängdes. det va föör många som inte hade rätt ålder för att vara där.
allt det förstörde faktiskt min kväll. men som alltid så får man göra det bästa av situationen. fanns stunder det va roligt. musiken va inte den bästa heller men så brukar det vara.

aja , idag kommer inte bli någon höjdardag , pluggar till hemkunskapsprovet imrogon . tudiloo

gästboksinlägg
Postat av: davve

vad hade du på dig? jag tror jag såg dig :D

2008-02-17 @ 19:03:12
Postat av: michela

davve : jag hade svart linne , sbn hotpants och sbn bandana på låret


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback