sammanfattning av tis och ons

har inte skrivit på ett tag , men ni lär märka varför längre ner..
i tisdags hade vi vårt första nationella prov. svenska läsförståelse. gick bra , kaninte säga jättebra för då kommer det floppa. men det kändes bra.
efter skolan var jag hos calle. mötte han och peter i stan sen åkte vi hem till honom i danderyd. vi nördade oss vid datan och gjorde lite roliga saker. när jag åkte hem krånglade först tunnelbanan med nått fel , sen på centralen var tåget försenat 40 minuter. kom hem typ 12 så orkade inte sätta mig vid datan.

igår var det onsdag och hade inget speciellt i skolan förutom hantverk. går frammåt med klänningen! efter åkte jag amanda och linda till stan, kollade på åhlens och mötte mani för att byta våra biljetter till sbn. efter var det ug , ganska tråkigt.. skulle ju ha nationella imorgon (idag) så efter gick jag , sandra, mackan, jonte och dennis till statiol för att handla godis. fanns inte så mycket gott men alla affärer hade stängt. åkte bussen och kom hem typ 11 så hade ingen ork eller tid för datan. behöver min sömn..


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback