thank god its friday !

precis som jag förutspådde så försov jag mig idag. jag har verkligen kommit in i svensk tid , det märks efter den här veckan. tråkigt klassråd, livskunskap och elevens val. på no kollade vi på en film om kriminalteknik. det förstörde min syn på csi. jag som tycker om att kolla på det. domi filmen fick jobbet att låta så tråkigt!
fick tillbaka mitt matteprov idag, vad vare jag sa , omprov. men den här gången klandrar jag inte mig själv helt. jag hade bett om en genomgång med matteläraren ända sen jag kom från thailand eftersom jag inte har varit med från början och lärt mig grunden av kapitlet. 1 fel så blir det omprov. jävla sär skit asså. ikväll blir det att fira det , ni förstår kanske vad jag menar .


gästboksinlägg
Postat av: alice

HAHA jag tycker också om CSI as mkt och den där filmen fick allt att låta såååååå tråkigt. Hehe. Hoppas det går bra på omprovet då;) :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback