tortyr är ordet

den här dagen har varit plågsam på många sätt. vaknade alldeles försent och har pluggat mot min vilja hela dagen, har ont i mage , rygg och huvud och sist men inte minst , jag har varit godissugen hela dagen. mest på choklad . dte har jag börjat bli mycket nu för tiden. vill du ha mig , ge mig choklad så är jag din ! eller inte , så desperat efter choklad är jag inte. har choklad här hemma och det plågar mig att jag inte tänker äta det . inga onyttigheter för mig inte. är väl bäst så men hur kan man skilja sig från godis ?
min räddning har varit att borsta tänderna. vet inte vad jag har fått det ifrån men när jag är hungrig och inte borde äta borstar jag tänderna . det funkar för mig , försök gärna ni och se om det funkar.

nu väntar duschen , måste försöka få bort spritpennan på armen , godnatt !

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback