uppdate from italy

Halloj !

Har varit har i tva dagar nu och har redan langtrakigt. tog en evighet bara att hitta hit men det va det verkligen vart. madelene skulle saga grattis till hennes pojkvan anton som fyller 14ar idag , sa det gor jag med,  grattis grattis fjortis. idag fyller min lilla bebis 3 ar ocksa , tva grattis i samma inlagg. alltsa syrrans kille och min hund som fyller ar today.
Idag har vi varit pa ett berg som jag inte kommer ihag vad det heter. det va iallafall coolt, man sag over hela stan , som jag ocksa har glomt namnet pa, och over till stan pa andra sidan. alskar landet italien , hur det ser ut och sa men manniskorna kan jag vara utan, iallafall dom som sliskar sig.

nu orkar jag inte skriva mer pa det har tangentbordet , allt blir bara fel. vi hors och ses pa mandag , ciaaaao


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback