våren är här ?

jag vet inte hur ni är , men när solen kommer fram och värmer lite halvt och det är blå himmel blir jag så jävla glad. det känns verkligen som att våren är påväg nu. imorse va mitt humör sisodär eftersom jag försov mig igen. emelie och jag hade våran engelska presentation som förresten båda hade gjort haha, men jag hade inte skrivit ut så vi tog hennes. det gick bra tror jag. senare på förmidagen när solen kom fram ändrades mitt humör bara sodär och det blev ett riktigt solhumör.
vi hade hantverk idag, gud vad jag längtar tills min klänning är klar. jag har börjat sätta ihop delarna nu och då vill man bara jobba mer och mer. efter på låånga svenskan kollade vi på filmen ... hm nu har jag glömt vad den hette ialf. kommer jag på det uppdaterar jag. vi  såg iallafall ettan i åttan , den va mycket bättre. där var det mer verklighet nu efter alla priser den fått va det bara som vilken b film som helst tycker jag.

nu ikväll måsta jag plugga. imorgon har jag den skriftliga delen på tyska provet. hörförståelsen gjorde vi förresten idag. den gick verkligen inte som jag hoppades .. suck asså , blir väl omprov som alltid .


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback