10 anledningar varför

det är farligt att köra moppe här;
-
det finns inga trafikregler eller skyltar
- alla kör som idioter
- alla tycks vilja tävla med mig , om det är för att jag kör så jevla bra eller om det är så att det står svagis i pannann på mig vet jag inte (chansar på svag)
- ingen här använder blinkers
- det är vänstertrafik , så jag kan vara en av farorna här (a)
- alla kör på båda sidorna
- småbarn , från typ 6år (säkert mindre) sitter på en moppe och kör i typ 100
- lös sand på vägarna är som is
- nästan ingen använder hjälm
- dom små vägarna är inte breda nog för både en bil och en moppe , på sidorna av vägarna är det ofta djupa dik , åkrar eller murar . vart ska man ta vägen när det kommer en bil?
image609image610

haha ,som ni säkert redan har uppmärksammat så har jag en grymt het hjälm på mig , är tvungen att ha den oftast när jag är ute och kör.


gästboksinlägg
Postat av: Laura

neeej vilken söt hjälm:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback