11e januari - riktig soldag

en sak hade jag rätt om, jag låg vid poolen mesta dels av dagen. pluggandet blev det inte mycket gjort av, men hjälpte lillen med hennes historia så det kan man väl räkna att plugga lite.
men jag har faktiskt gjort annan nytta idag, har varit ute och sprungit eller tja inte så mycket springande kanske eftersom lillens kondis va fan dåligare än min, woho kan man tänka sig att hon som tränar har sämre än hon som inte gör ? nej men det är nu bevisat att det kan vara så. idga va det sodär jättevarmt igen såååå skönt så havet såg väldigt lockande ut efter en stunds joggande. havet va faktiskt ovanligt varmt , nästan lite för varmt och svalkande inte så värst men ändå skönt att bara ligga i ett tag.
idag hände en historisk sak kom vi fram till. lillen fick köra moppe. det vi kom fram till va att om det vore jag för två år sen skulle jag inte ens få röra den och martina som är 7 år äldre än mig skulle inte ens få kolla på moppen. så får lillen köra den ute på stora vägen. thaha
efter åkte ja iväg och träffade två killar , men ska inte skriva så mycket mer omd en saken .
tror inte det hände så mycket mer idag . kan inte lägga in bilderna från idag för vi laddar batteriet till imorgon. vid 9 imorrn bitti kommer paao och hämtar oss, kör oss till en marknad precis vid Burma gränsen. där finns det diamanter och pärlor. när vi är klara åker vi hem med henne igen.
jag vet att pappa vill gå in i Burma men det får man inte , då kan det vara risk att man inte får komma ut igen. han kommer säkert göra några försök för att komma igenom, det skriver jag såklart mer om imorgon .


gästboksinlägg
Postat av: jennifewr

svar; jaha okejs, det ser jätte fint ut. Jag & min familj tänkte nämligen åka någonstans i thailand nästa vinter :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback