15e januari - inget mer dåligt väder nu !

är just nu jättetrött och blir så sur på mig själv. hade skrivit om min dag , kopierat eftersom jag vet hur blogg.se blir ibland. såklart så fuckar de, smart som jag har varit tror jag kopierar jag in igen men då har jag kopierat en annan sak efter det. jag brukar ju kallas smarta mikaela. aja , det är bara på't igen.
jag vaknar av massor , och jag överdriver inte , massor myggbett överrallt på kroppen. måsta haft en mygga i rummet inatt. men värst äre för martina, alla hennes myggbett blir hur stora som helst, röda och typ svullnar upp.
vädret har inte så strandvänligt heller, har varit molnigt men solen har varit framme hela tiden och dte varit varmt. så man ska ju inte klaga. har fått mer färg idag också , efter madelene smörjt in mig i ton av olja, tydligen så hon gjort hela tiden. så jag har legat vid och i poolen hela dagen, varit jätteskönt förutom när vakten och trädgårdsmästrarna kollar på hela tiden, är lite äckligt faktiskt.
när solen inte var lika roande längre kollade lillen och jag på film , sen kom martina också. vi kollade först på en film som jag helt glömt namnet på nu. det handlar iallfall om att några åker ut med en båt. dom ska hoppa i och bada men dom har glömt stegen upp igen så dom kommer inte upp. sen dör typ alla på olika sätt och kvar på båten är en liten bebis. kanske inte ringer några klockor , men kan bero på att den va en total B film som inte va så värst bra. sen kollade vi också på in good company och saw , tills pappa stängde av då han tyckte dte va en för äcklig film . ja för er som inte vet är jag 5 år och får inte se på sånna skräckfilmer. typ så dom ser mig.
vi åt på cocostation som har blivit en av mina favvosar här. åt kyckling i kokonötsmjölk och massa saker i , mumsigt värre ska ni veta.
kimorgon om vädret tillåter ska jag till stranden annars at the pool. kanske måste börja packa smått imorgon, suck ..

nu skäms jag till max faktiskt , har inte laggts upp en enda bild idag. men lovar på min död typ att imorgon läggs alla bilder som saknas in . ni förlåter mig (a)


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback