16e januari -

näst sissta kvällen nu, har inte gjort så speciellt mycket, kollat på film. har inte orkat packa någonting, känns så fel så det blir det sista jag gör imorgon innan jag somnar. hur som helst så har min dag bjudit på många bilder så det kommer jag förstås lägga in idag. som vanligt så vaknar jag senare än dom andra i min familj och då är alla solstolar vid poolen konstigt nog upptagna , klockan typ 11. som tur var ville pappa ha mer dricka så jag begav mig mot affären . när jag kom tillbaka var det fortfarande fullt och jag tänkte inte sitta inne och möggla så på med bikinin , musik i öronen och marsch ner till stranden. när man rör på sig får man ju den jämnaste brännan, så why not. inga branta trappor eller springande ifrån apor och nyårslöftet om motion ska jag hålla. gick /sprang en bra bit på stranden och på tillbakavägen va det stark motvind så gjorde dubbla jobbet.
när jag kom tillbaka igen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde , kan vara så att klockan redan va 2 och vi började fixa oss. det skulle bli stormarknad och sen överraskning som vi inte hade en aning om. marknaden köpte jag saker enbart för tjejen vid kosmetikaståndet är så otroligt gullig. det va en manikyr tång som skulle kostat 190 bath men hon prutade ner den själv till 70 utan att jag ens sagt att jag ville ha den eller någonting. så den köpte jag , ett kap tänkte jag. köpte också lite grejjer till damerna hemma. efter åkte vi mot nisha ville området , där vi kanske ska köpa hus/lägenhet. där äre det nästan ingenting som är klart förutom finaste resturangen i byn. där hade mamma och pappa ätit lunch vid möten och nu skulle vi alla äta där. jag beställde "fried rice with chicken , curry and pineapple". grymt gott! tog även massa bilder där. tja .. vad kan man mer säga om dagen , har mest tagit vara på solen , värmen och lugnet. tänkte avrunda här för att hinna med alla bilder jag ska lägga in , är inte bara det här inägget , utan fler jag glömmt / inte kunnat lägga in . titta gärna lite neråt för att se mer bilder. det var allt för idag , skriver mer imorgon , ciao !


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback