21a & 22a januari - hemresa

vaknar försent och skippar frukost , var ändå inte hungrig.  vid bil kom klockan 10 och då skulle jag hunnit till postkontoret också. pappa och mamma skulle skicka sina vykort , i allra sista sekund. men där var det en sån lång kö bara för frimärken så jag struntade i det. mina skickades redan första eller andra veckan. ingen har nämnt något om att domhar fått de men hoppas på snart verkligen.
påväg till flygplatsen satt jag mest tyst och tänkt på att jag kommer verkligen sakna thailand. innan vi checkar in går jag och pappa ut för att känna på värmen en sista gång, och så skulle han röka såklart ..
planet kom inte iväg förrens typ en timma efter utsatt tid, men det skulle bara bli mindre väntan i moskva så det kunde gärna hållt på ett tag till. när vi åkt några timmar känner man att det guppar till då och då. tyckte inte dte kändes som något speciellt, men tydligen skulle vi åkt mitt i stormen som härjat över europa eller nått. eftersom det va motvind skulle det ta en extra timma, kunde dte bli bättre ?
efter en låååång väntan sen i moskva åker vi på morgonen vidare till stockholm. ni anar inte hur mycket jag njöt av att bara tänka tanken att snart är jag hemma , i min säng. haha. planet va inte så jättestort men inte litet heller. var inte många som åkte så kändes nästan som ett privatplan , kunde gå runt och ligga här & där om man ville men jag trivdes på våra platset längst fram.
det första jag gör är att ringa tvilling , vilket jag lovade honom sen fick jag inte ringa fler . när vi kommer ut går jag fortfarande i flippflopp , mjukisarna uppkavlade och min klocka fortfarande thai tid. måste sett hur kul ut som helst. men så kallt var det inte tille n början men när man kände snön .. usch då var det inte kul längre . var redan trött på kylan efter en kvart.  vi blir hämtade och jag lägger mig direkt i min säng när vi kommer hem. gör inget speciellt resten av dagen , tänkte gå till skolan och överraska men orkade verkligen inte. senare på kvällen kom älsklings emelie och vi pratar lite. till middag blev det thai , kan inte sluta älska thailand.


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback