2a januari - i'm so happy

idag va vädret lite bättre , men fortfarande lite moln. när vi kom ner till stranden blåste det typ storm och det va skithöga vågor. men jag ville verkligen bada så tvingade i pappa också. jag flög nästan iväg i blåsten , vågorna och undervattenströmmarna , pappa kunde stå men knappt så han fick hålla i mig när vi gick in mot stranden igen , haha. men jag va fortfarande badsugen så poolen fick duga.
varje onsdag är det stormarknad så vi åkte dit allihoppa. där finns det typ allting från mat till kläder och smycken , smink osv . jag köpte en stor bayern münchenv tröjja som är jätteskön att gå runt med. en stor plånbok som jag verkligen behövde , det skriker fejjk om den men är man i stort behov av en plånbok så är man. en till lång tröjja med tryck. en rosa mobilstrumpa, lyckas repa varenda mobil jag har så lär behövas. ett par shorts som va för stora så kommer inte använda. köpte även lite småsaker , olika läppglans och sånt.
jag har märkt en sak , jag blir gladare när jag är ute bland thailändare , dom är alltid så glada och det smittar verkligen av sig på mig. haha I <3 thiländare
när vi kom hem och jag visade vad jag köpt ville pappa också ha tröjjor från hans favoritlag ,bayern münchen så han skickade mig för att köpa. då skulle jag också köpa en plånbok åt mamma och småsaker åt madelene. känner mig som en betjänt men klagar inte kul att åka moppe här även fast det är farligt ^ jag hann åka utanför grindarna när jag ser att det bensinmätaren va helt nere så åkte tillbaka för att säga det. pappa sa att det skulle räcka fram och tillbaka till marknaden men jag va tveksam så skulle få 1000 spänn om det inte gjorde det. men dom fick jag för de räckte precis typ men glad är jag för det , skulle inte orka gå med den hem om den hade stannat.
ikväll åt vi middag hemma , pappa och mamma gjorde nån thailänsk wook med krabba och massa grönsaker.  gott om man tog bort krabban.
ikväll ska jag plocka lite i rummet så städerskan inte ska behöva göra det varje gång tycker synd om henne faktiskt när hon plockar så ska göra det sen också kolla film as usuall.


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback