3e janurari - äntligen sol och massage

äntligen sol ! ja faktiskt , idag när jag vaknade eller snarare blev väckt först av pappa så va det sol ute och inte ett moln på himelen ! jag går upp tar en macka sen åker mami och papi så jag tycker inte det är någon ide att vara uppe om vi ändå inte skulle åka än så går och lägger mig igen. blir väckt andra gången av en hemsk väckarklocka pappa köpte, den va inte rolig. då hade jag sovit i typ två timmar då klockan va halv 12. jag fixar mig och pappa och jag åker till stranden lite längre bort eftersom massagen på våran strand är dryga.
vi skulle få vänta en halvtimma då det va en annan som va före så vi passade på att sola. efter ett tag kom mamma och madelene också.
skriver vidare senare , ska borsta tänder och fixa lite innan jag blir för seg.


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback