3e janurari - fortsättning

så.. vart va jag ..  juste vi va ju på stranden. det kom en för sööt lite pyttevalp i boyform (min hund) fast 10gånger mindre. skitsöt va hon. aja , när det äntligen va min tur för massage va jag halvseg men blev snabbt pigg igen när hon börja klämma och känna på fötterna , jag som är grymt kittlig vaknar på mindre än en sekund. själva oil massage va hur skönt som helst om man då bortser från trycka och klämma på dom mest konstiga ställena, lite kinky eller hur laura ;)
efter en timmes himmelsk massage går mamma och jag tillbaka till huset och lägger oss vid poolen istället där det inte blåste. pappa och madelene åkte och hyrde en cykel till henne eftersom den lilla damen inte får köra moppe som oss andra.
när dom kom tillbaka åkte vi och handla , eller jag åkte och hon cyklade. hon är så söt när hon sitter på sin röda cykel och ler hela vägen till affären även fast jag retar henne.
vi handlar och åker hem i snigelfart , hon må vara snabb men att cykla går i typ 5 km/h .
när vi ska åka till affären igen för att vi glömde några saker tar vi genvägen . det springer ut en liten kille mitt i vägen så jag mpste ju liksom stanna då springer en annan liten kille och håller i där bak så när jag börjar köra springer eller snarare flyger han med mig. vad ska man göra då? dom kan ju antagligen inte engelska så jag försöker få bort hans händer men går inte så jag kör tills han släpper. asså ungar här är läskiga.

imorgon kommer min stora syster martina hit ,hennes plan lyfter om nån timme från sverige och hon kommer till hau yang vid 7 på kvällen thai tid. ska bli väldigt roligt men kanske ska plocka lite i rummet igen. har redan blivit stökigt sen städerskan plockade idag igen (a)
nu är det ungefär 2 och en halv vecka kvar tills jag kommer hem. för några dagar sen ville jag bara hem men nu känns det bättre. har redan bestämmt lite vad jag ska göra när jag kommer hem. självklart träffa alla i skolan dagen efter. måste träffa tvilling som jag inte gjort på år och dagar och sen ska jag också träffa oscar vilket jag ser fram emot :) så längtar lite hem till mina älsklingar. godnatt people


gästboksinlägg
Postat av: Laura

omg fett med kinky!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback